Blank Cover Image
所蔵情報QRコード

Managerial marketing : perspectives and viewpoints : a source book / Eugene J. Kelley and William Lazer

版:
3rd ed
資料種別:
図書
出版情報:
Homewood, Ill. : Irwin, 1967
形態:
xiii, 764 p. ; 24 cm
著者名:
書誌ID:
BA13811735
子書誌情報
Loading
フルテキスト
Loading contents information
所蔵情報
Loading availability information
他の版・巻

類似資料:

Mallen, Bruce E.

Wiley

Herrnstein, Richard J., Boring, Edwin Garrigues, 1886-1968

Harvard University Press

Frank, Ronald Edward, 1933-, Kuehn, Alfred A., Massy, William F.

R.D. Irwin

Miller, Arthur I., Grant, W. J. (Walter J.)

Cambridge University Press

Zober, Martin

Wiley

Berenson, Conrad

Interscience

Kelley, Eugene J., Lazer, William, 片岡, 一郎(1924-), 村田, 昭治(1932-), 貝瀬, 勝

丸善

Kelley, William Thomas, 1917-

Staples Press

Amstutz, Arnold Everett

M.I.T. Press

Smith, David Eugene, 1860-1944

McGraw-Hill Book

Hayward, Alan T. J.

Macmillan

1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12